понедельник, 18 марта 2013 г.

Модуль 2. Рефлексия

Багатьом відома така притча. Звернувся до монаха бідняк: «Дай мені риби! Я голодний”. Монах мовчки віддав йому вудочку.
 Треба давати не стільки їжу, скільки засіб її добування. Цей висновок стосується цілей та завдань, що стоять перед сучасною освітою в інформаційному суспільстві. На зміну традиційній системі навчання приходить особистісно орієнтоване, традиційні методи замінюються інноваційними.
 Одним із найперспективніших методів навчання вважають метод проектів. Він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію до навчання, сприяє розвитку інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду розв’язання проблем майбутнього самостійного життя, які вони проектують у навчанні.Тому системне використання в навчально-виховному процесі методу проектів дає змогу подолати цей бар’єр, навчити дітей самостійно здобувати нові знання та застосовувати їх на практиці.

2 комментария:

  1. Не дает полной картины о покупках в различных отделах магазинов. Предоставлено мало иллюстративного материала. Желаем успехов в работе!

    ОтветитьУдалить
  2. Шановні колеги, Вами була пророблена велика та серйозна робота, результатом якої став змістовний та цікавий проект. Ваше портфоліо повною мірою відображає всю виконану Вами роботу та дає повне уявлення про всі її етапи. Але, у ньому ще є деякі недоробки і ми бажаємо Вам успішно завершити дану роботу.

    ОтветитьУдалить